DEARYDEAR

HAVE A NICE READING ALL :)

December 27, 2012

TUJUAN BLOG

Asslamualaikum , u all tengah buat apa ? aku tengah duduk ni , tgu masa nak hang dengan jai . kesian pulak die , aku balik , tak hang dengan dia . hmm , soryy lah . masa tak mengizinkan . okayy , kali ni aku nak tanya u all . mungkin korang boleh bagi 1 2 bicara manis. aku nak tanya apa tujuan blog ni ? kenapa kaurang beblogging ? bosan kah ? saja kah ? atau terlalu hot ? umm, sebab before this blog lama aku, apa yang aku post almost semuanya menjadi pertanyaan . bagi aku lah . sebab apa yang aku post banyak melukakan hati ramaii orang . apa yang aku luahkan , semuanya , salah kah ? sangat kasar kah ? tapi itu semua dah lepas . sekarang , dunia ajar aku jadi kejam dengan cara yang baik , mungkin korang rasa aku ni hipokrit , atau tak tau malu . aku mintak maaf lah kalau aku sebegitu rupa . aku berblog sebab aku tak dapat nak luahkan pada sesapa . mungkin sebab takda siapa yang mendengar . atau nak dengar . aku yang corak hidup aku macam ni , nasihatlah aku kalau aku salah , betulkan aku kalau aku terpesong . aku cuma manusia , ada silap salah . aku mintak maaf sebab kadang2 aku tak dapat nak puaskan hati korang , sebab aku pun ade kesulitan sendiri . apa yang aku harap cuma korang dapat faham keadaan aku . dan aku akan cuba sebaik mungkkin untuk memahami situasi korang . macam ni kan bagus , semoga ceria selalu , nite . assalamualaikum .

4 comments: