DEARYDEAR

HAVE A NICE READING ALL :)

December 27, 2012

HAI IPOH

Asslamualaikum , salam Jumaat yang terakhir pada bulan 12 . huu :( ade sikit sedeh sebab tak lama lagi tahun baru , UMUR pun baru . bhahaha , terasa macam takde pencapaian selama satu tahun berehat . tak apalah . aku pun redhaa. aku cuma harap , tahun baru akan jadi tahun yang sangat baik untuk aku dan keluarga aku . semoga hidup kami sekeluarga diberkati dan dimurahkan rezeki yang melimpah ruah amin ya robbalalamin ... dan , cuti aku pun dah nak sampai ke penghujung segala hujung .isnin aku ada kelas , nak ponteng sayang , sebab selasa tu aku dah cuti balik . so , aku datang ajelah , countdown kat kamsis . terpaksalah . lagipun , kat sana aku retilah nak buat assignment ke , apa apa ke . daei duduk rumah ni , makan , tambahkan lemak then keluar berjaln ? hurrr , abis duit ajer . kan kan ? aku dah pun beli tiket , balik ke ipoh pada sabtu ni , ah ! esok lah . pukul 10.30 pagi . InsyaAllah , sampai sane mungkin petang . tapi yang aku risau , aku tidur sorang malam tu , huwaaaaaa , tak sanggup dehh , takpelah . beranikan diri fath ! kau boleh ! so , aku rasa cukuplah , ipoh , wait for me . long journey tomoro . gtg . ttfn :)

No comments:

Post a Comment