DEARYDEAR

HAVE A NICE READING ALL :)

May 6, 2013

i'm back .

Assalamualaikum semua. korang sehat ? okay, aku tahu . aku tahu follower aku sikit je. tapi kesah ? biarlah . haha. saja je singgah blog sebab dah lama gila kot tak dtg sini. cerita sesuatu yang aku tak.. hmm.. nanti lah. sekarang aku nak bagitahu yang aku kan dah ada kat kluang dah. hahaha. aku cuti sem . haa nampak tak sekejap je habis dah aku sem 1 . well, aku dah makin besar dah. Alhamdulillah, setakat ni pembelajaran aku kat sana baik baik je. yang tak okaynye bende lain . haihh. tapi bukan hiduplah kan kalau takde masalah. yang tu nanti aku cerita okay ? plan aku cuti sem ni ingatnya nak kerja tapi kakak aku nak kahwin. so, yang kena kemas rumah semua, aku dengan mak. dia ? haa, tu lagi satu. dia yang nak kahwin kitorang buat semua kerja. hapaklah. pentingkan diri. ehh ? hmm. hilang mood lah cerita pasal die tu. rasa macam nak tetumbuk je muka dia taww. haishh. tapi kan sepanjang seminggu aku cuti ni aku macam ada terfikir nak berhenti belajar. well, i'm a quiter . i know. sebabnya nanti next post aku bagitahu. tapi kalau aku stop belajar , Allah marah. and aku dah hancurkan harapan mak. mak nak tgk ank2 dia berjaya. tapi, tak semestinya segulung ijazah boleh berjaya kan ? hmm. tapi itulah yang mak aku fikir. tapi aku fikir ijazah terbaik datangnya dari jalanan*alamak mentera beradulah plak* hmm, betul lah. korang tahu kan aku ni kaki lepak, n aku suka perhatikan gelagat orang. macam macam. hahaha. okay, aku pelik tapi semua tu ajar aku nilai orang. ada orang yang kita boleh nilai tanpa kita perlu kenal dia tapi ada orang yang kita perlu kenal fahami baru kita boleh nilai. dan aku rasa aku nak jadi pshycologist. hm. tapi masalahnya aku tak minat sains. so, i do something that i good at. calculation. and i kinda love it. well, sekarang i belajar dekat puo, papehal cari i kat sana jelah okay ? ehh ? and wish me all the best. okay, have fun reading. hmm. rasanya aku dah boleh babai kan ? kbai. sincerely, fath

1 comment:

  1. done follow..
    if free follow me back :)
    http://fizasaiza.blogspot.com/

    ReplyDelete