DEARYDEAR

HAVE A NICE READING ALL :)

May 7, 2013

jealousy

Assalamualaikum, hai ! okay okay . iteww sebenarnya tengah gundah gulana . hmm , aku tak tahu nak bagitahu siapa sebab aku takut nak engar apa yang diorang akan cakap . mungkin sebab bila aku bagitahu dorang , dorang akan cakap benda yang aku tak boleh nak buat atau terima . hmm , seriously . twitter is not a good place okay ? hmm , kau cakap lah redha macam mana pun , kalau kau masih berharap , mmg kau makan hati jelah weh .. macam yang aku tengah rasa sekarang :(

yelah , aku tahulah aku takleh nak halang apa yang dorang nak tweet or buat kan . tapi , hmm . yelah . aku salah . aku cemburu bila tengok J tweet sweet2 dengan S . walaupun aku takde ape dah dgn dia . aku sepatutnya buat tak nampak je , memandangkan dia langsung tak fikir perasaaan aku kan . tapi , aku tak boleh halang diri aku daripada stalk . aku akan perhatikan je . yelah . that's me, observer . dan aku akan teruskan begitu . aku harap perasaan cemburu ni akan hilang , tolonglah . cepat sikit sebab aku malas dah . hati oh hati , tolong redha secepatnya . aku mendoakan kebahagiaan kawan kawan aku , termasuk you lah S .

sincerely , fath 

No comments:

Post a Comment