DEARYDEAR

HAVE A NICE READING ALL :)

May 8, 2013

happy birthday NUR RASYIDAH BINTI SHAMSUL BAHARI

Assalamualaikum , weh weh ! harini , maksud aku kejap lagi , dalam sengah jam lagi besday membe baik aku . jom cepat cepat nyanyi !

happpy birthday to you 
happy birthday to you
happpppppy birthday to CYDA
happpy birthday to youuuuu .

Allah selamatkan kamu! 
Allah selamatkan kamu !
Allah selamatkan NUR RASYIDAH 
Allah selamatkan kamu!!

happy birthday cyda . aku doakan kau panjang umur dan dilimpahi rezeki :) terima kasih sebab jadi kawan baik aku cyda selama ni . maafkan aku , tahun ni aku takde dengan kau masa birthday kau yang ni . maksud aku yelah . paham paham jelah . aku harap kau jadi pelajar terbaik dekat UTHM dan atlet yang sihat . kekeke

selain tu kan , aku doakan semoga kau capai cita cita kau , dan bertemu jodoh yang baik . kalau kahwin , jemputlah aku jadi vvip . ehhh ? hihihihi . aku tak boleh bagi apa apa selain doa . jangan risau , doa doaa aku sentiasa iringi hidup kau taw ? aku harap kau sihat selalu , dah persaabatan kita terus berkekalan . terima kasih cyda dan selamat hari lahir :)


sincerely , fath

No comments:

Post a Comment